onsdag 2 september 2009

Första dagen...

Jaha då har man lyckats avverka första dagen... känns väl si så där

Känner väl inte direkt att jag har fått nå mer grepp om utbildningen mer att jag blev less och opepp....



Alltså så här funkar jag... e de nån som e för överpepp och brinner för nått så tappar jag gnistan för jag ser bara de omöjliga i de hela... jag kommer aldrig att bli lika entusiastisk som hon eller nå liknande...



Och sen e jag den som har dansat absolut minst,

de e jag som kommer att dra ner tempot på lektionerna,

de e jag som kommer va den som folk irriterar sig på känns ju inte heller jättebra och roligt direkt.



Men men vi har ju i och försig inte börjat dansa än och egentligen borde jag ju tänka att om jag inte va någorlunda duktig på att dansa så skulle jag itne ha varit här även om jag nu va reserv...

JAg har ju trots allt bara dansat seriöst i ett år lite smått sjukt, varför va jag så seg i starten!?



Idag e inte den bästa dagen jag kan tänka mig e korvstoppning i huvudet och jag känner mig grå... be mig itne förklara gråheten tack! :)



Dagen började i alla fall lite roligt... när anna skulle ta sin cykel så såg vi en väldigt konstig cykel... hehe de kommer bild på de och jag lovar att den trodde att den va en cykel... :)



Igår va jag och anna och stor shoppade på ÖB och dollarstore och lite till men även om vi gillar att shopppa så behövde vi oss en fika paus och där satt vi ett bra tag och bara tittade på piteborna.... :) Och pratade minnen från kagge fick lite nostalgi och ringde upp några underbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar