måndag 7 september 2009

Ännu en första dag...

Första dagen på mitt vuxna liv!

Eller de e i alla fall vad vissa skulle kalla de, för idag har vi haft intruduktion på AUO:n
med hjälp av de ska man tydligen bli lärare...
Och faktiskt jag höll mig vaken hela tiden...
även om jag va tvungen att äta lite russin, nötter och dricka vatten så jag har fått springa på toa hela tiden oxå... men som sagt jag höll mig vaken.

Och imorgon så har vi en tidig dag känns riktigt skönt! :)
De som känns mindre skönt e att dessa inlämningsuppgifter e ju itne bara en och de e ju inte ett par veckor innan de ska lämnas in... utan typ en vecka eller så.

Men men de e väl bara att acceptera att jag håller på att bli vuxen! :( *suck*

1 kommentar:

  1. börja tänka på de nu... det kan ju tänkas att jag har ngn bok ni ska ha på era lärarlektioner. Iofs läste jag ju under umeå universitet och så hette våra lektioner ck istället för auo. men en del böcker används nog ändå. Jag har inte många böcker men de kan ju va värt att kolla iaf, om du vill.

    SvaraRadera