torsdag 17 september 2009

Wet t-shirt tävling och matkrig halv tolv på kåren idag...
Det e inte alla dagar man får uppleva sånt...:D
Okej nu kanske jag överdrev lite...
de va väl mer så att Sofia råkade hälla vatten på sin tröja som va vit... inge farligare än så och sen så kom Karolina och sprättade ris runt sig för att hon hade så mycke på sin tallrik så de rumdes nästan inte... :D men de lät kul va!? ;)

Idag har vi haft modernt och svensk gammeldans typ Polka, Hammbo, sjottis (har ingen aning om hur de stavs ju) och så Vals sjukt kul kan jag lova!
sånt är underskatta så mer sånt till folket...

Alltså jag inser att jag har tappat så sjukt mycke av dansen under sommaren finns vissa saker som inte va något problem alls innan sommaren som nu e väldigt svårt... men men jag håller tummarna att jag ska lyckas komma på hur de va jag gjorde igen...

Men känner mig fortfarande osäker... vad gör jag här egentilgen!?

Gå in på min kära sambos blogg så får du se vad vi gjorde i fredags då vi lånade en kundvagn från ica... :D
http://annasvardagspoesi.blogg.se/

Alltså ursäkta mig men de här e ju typ de bästa från filmen kunde inte låtabli att lägga upp de.... JAg lovar att de kommer mera! ;) Okej de gick itne att lägga upp men jag lägger adressen till den här i alla fall... :D

http://www.youtube.com/watch?v=yfg97-5uhFQ

2 kommentarer:

  1. She´s like the wind är ju helt underbar... "she´s like the wind, in my trees..." Kram på dig gumman!

    SvaraRadera
  2. Ja men visst e den!
    Massa kramar till dig oxå! :)

    SvaraRadera