söndag 6 september 2009

Tillbaka i Piteå


Jaha då har ännu en helg gått...
Sitter och känner mig mer än opepp inför de som kommer imorgon... plugga hur va de nu man gjorde sånt!?
Känner mig lite rädd faktiskt för jag kommer inte ihåg hur man gjorde och e de egentligen sånt jag vill göra!? Plugg!?


Tänker nog även lite väl mycke på annat oxå typ...

Varför tänker man!?
Varför e de så lätt för vissa att veta vad dom vill!?
Varför är jag en velpotta!?
Varför passar vissa bättre ihop än andra!?
Varför gör vissa som dom gör!?
Varför e jag en pessimist!?
Varför funderar jag?
Varför alla dessa varför!?

Jag tror i och för sig att om man inte tänkte så skulle man inte leva...
Jag lever då i all högsta grad för jag har då inte slutat tänka...

1 kommentar:

  1. Men gumman, det kommer gå hur bra somheslt, det kommer säkert kännas ovant men du kommer garanterat in i det fort!
    Kör hårt

    SvaraRadera