tisdag 8 september 2009

Igår bakade jag bröd...
riktigt gott bröd vill jag säga. Har inge bildbevis men de vart havrebröd med russin i, Anna uppskattade dom i alla fall, fast dom va klara typ halv elva.... :)

Idag e en sämre dag... trött grinig och allmänt less har inte gjort nå vettigt alls, förutom en köttfärssås som vart riktigt god! :)


Min största fundering här i livet just nu är...
VARFÖR E JAG SÅ TRÖTT HELA TIDEN?

Och då menar jag inte bara ibland utan konstant...
jag sover men vaknar trött, jag försöker piggna till på väg till skolan men inser när jag sätter mig i skolbänken att jag inte alls e pigg...
kämpar med att hålla ögonen öppna efter bara 20 min, försöker proppa i mig lite nötter eller russin kan hjälpa en stund...
skruvar på mig och hoppas på rast snart...
Känner mig så okoncentrerad så de e inte sant.
Vad är mitt problem tänker jag!

Hade typ en föreläsning om VETENSKAPLIGT SKRIVANDE idag...
de va mycke information och jag kan lova att jag missade mycke tack vare min trötthet, men som tur är finns de ju ett underbart system som kallas fronter... (som alla tycker är så bra, men inte jag) men men de ska väl bli bra när man förstår sig på de helt och så, i alla fall så ska tydligen allt han gick igenom finnas där så de e bara att logga in och leta fram informationen. Visst e de underbart!? :P

Han pratade även om C-uppsattsen som bara e si så där tre år kvar till eller nått, men de e ju bra att va ute i god tid man kanske kan komma på nått att skriva om typ nu eller så... :)
Den här låten älskar jag... de får bli en länk tills jag kommer på hur jag lägger upp musikvideon här... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar