söndag 23 augusti 2009

konstigt...

Känner mig konstig...
Lite hängig och inte alls sugen på nått för tillfället...
Lite ont i ryggen, magen och huvudet...
*suck* Känner mig ganska värdelös, konstig, oplanerad och less...

Konstigt att man kan känna sig så ibland, att allt bara kommer en och samma dag.
Känner mig inte alls sugen på att åka tillbaka upp till Piteå på mera nollning, fast jag vet att jag borde för de skulle inte alls va en dum ide för mig att vara med eftersom jag inte kunde vara med så mycke under förra veckan...
Känner mig inte alls sugen att gå nån utbildning som man måste plugga på...
De känns som så flummigt för egentligen så vet jag inte ens vad de e jag ska göra uppe i Piteå... och så ska jag vara där i över 3 år....
Konstigt vilka val man kan ta bara för att!!!

De e bara att bryta ihop och komma igen som jag brukar säga...

1 kommentar:

  1. Håll ut Sofia, så ska du se att det löser sig... bara du kommer in i skolan, lär känna lite människor och så!
    Kram

    SvaraRadera