onsdag 10 februari 2010

Upp och ner dag...

Dagen började väldigt bra steg upp kl 7 fast jag började 10, gick ut och gick en halvtimma innan frukost, gjorde mina 15 sittups, 15 rygghävningar och 15 armhävningar, och sedan vart det havregrynsgröt.
Sedan pallrade jag mig till skolan för att vi skulle öva på kommun turnén, men det visade sig att jag lika gärna hade kunnat komma en timma senare, och när vi väl skulle börja öva på den koreografin som jag skulle vara med i så hade de glömt att jag skulle vara med så de hade redan gjort en del som jag bara fick hoppa in i som utfyllnad... jag kan lugnt säga att jag tappade peppen, de e typ alltid så här, de e lite jobbigt för jag börjar va van hmm e jag så osynlig och tyst så jag inte märks eller e de bara mina klasskompisar som e VÄLDIGT "synliga"?
Jaja så jag va lite less och irriterad men alla kan ju glömma och jag fick ju i alla fall vara med, sedan efter lunch hade vi oxå egen träning och då fixade jag och en i min grupp så vi kan köpa in lite saker till föreställningen... vi trodde att de va mycket pengar vi ville ha men det var bara 1500 och det fick vi höra var väldigt billigt, vi e så sparsamma så! :D

Sedan hade vi musik och den va intressant men jag vart så trött så jag hade svårt att koncentrera mig...
Men sen... nu kommer de bästa... :D
Sen hade vi modernt med min underbara lärare Johanna, och idag va en sån där dag som jag verkligen skulle vilja ha jämt, allt gick så bra och jag kände mig glad och "öppen" alltså jag bara förstod på en gång (nästan) vad som skulle göras, å de va verkligen JÄTTE roligt!
Johanna såg verkligen att det va en riktigt bra klass för mig och hon peppar mig på helt rätt sätt :D Sedan körde vi en koreografi som jag bara har varit med i början på men det gick oxå skitbra jag hängde med riktigt bra tycker jag själv... för att aldrig ha gjort den tidigare... :D

Jag e väldigt nöjd över min dag... :D

Alltså jag vill oxå va så vig och stark och bra! :D

3 kommentarer:

  1. Hej Sofia!
    Visste inte ens att du hade en blogg för en Mona nämnde det, kul! *lägger i läslistan*
    Spännande att läsa om ditt liv inom dansvärlden, det är så länge sen för min egen del så jag behöver uppdatera mig om vad som händer!
    Hoppas vi syns i Mars.
    Kram Sandra

    SvaraRadera