onsdag 3 februari 2010

Less less... men Älskar dessa grabbar! :D

alltså jag e lite less på mig själv att jag e less hela tiden... och att jag aldrig aldrig aldrig kan besluta mig för nått jag skämtar INTE!!!! *suck*

Och dessutom så e jag så fruktansvärt less på en person speciellt... eller jag typ irriterar mig på allt som har med den att göra... men men de e bara att jobba på saken och itne bry sig, kanske e bra för mig att öva på att inte bli irriterad...
*suck* men de e inte lätt...

Å nu ska man bestämma vad man ska göra i helgen... jag har ju PRECIS landat i Piteå! helt sjukt vad tiden går fort....
Å tydligen så är det schlager på lördag... tacka vet jag schlager hoppas bara det är nå bra SCHLAGER-låtar i årets festival annars så får jag en tår i ögat...




Några dans-studerande vänner skapade en vacker dans, och vi ville ge dom cred.. så vi dansade dansen =)
(e dom inte fina så säj!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar