tisdag 2 februari 2010

Jag ägde... :)

... på Bowlingbanan igår! :D
Var och bowlade med Patrik och Jocke och jag kan lugnt säga att jag va den som hade i genomsnitt bäst serier...
Jag vann i alla fall två av fyra gånger, om det inte var tre och sen va jag över hundra poäng alla fyra gångerna och de va inte de två andra så vad säger man... Kändes faktiskt riktigt bra och jag har inte bowlat på över 5 år i alla fall... det är helt sjukt längesen med tanke på att det är så pass kul... :)
Men jag hade riktigt kul, roligt att få göra en sån sak en vanlig måndagskväll :)

Och i lördags hade jag grymt kul måste jag säga, väldigt god mat först, Tack Nina! Sen var det väldigt trevligt sällskap har verkligen saknat ert sällskap... Ni e så bra Tomas, Viktor och Nina... :)
Söndagen var dock inte lika rolig men men de spelar ingen roll...

Hmm idag skulle jag åka tillbaka till Piteå... men "råkade" missa bussen så de blir en dag till i umelandet :)

2 kommentarer:

  1. Härligt, vännen!
    Nu har jag hittat in på din blogg också.

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Å men vad trevligt!
    du e så varmt välkommen...:D

    SvaraRadera