tisdag 16 februari 2010

Smekmånaden är över...

Ni som har missat det så har jag gift mig...



nej inte direkt!
men man skulle kunna tro det, men med smekmånad menar jag att den fantastiska tiden med underbara danslektioner är över...
idag var en mindre bra dag, så för er som har missat att jag har haft det väldigt bra på dansfronten sen jag började om efter jul så kan jag glatt meddela att jag nu har insett att det bara var en dröm...
Nu låter det hemskt, riktigt så hemskt var det inte, men det var inte lika fantastiskt som innan.
det kan möjligtvis vara för att AUO ämnena har börjat komma igång med lektioner igen... för vi hade en grymt tråkig lektion om genus i dag. och sånt kan verkligen vara väldigt väldigt intressant, men tyvärr så dödade läraren det ämnet rejält... Tyckte faktiskt lite synd om den lilla tanten hela klassen såg uttråkad ut och pratade inte gott om lektionen på rasterna, har nog faktiskt aldrig haft så ont i magen för en lärare förut... jag tror nämligen att hon hörde en del som blev sagt på rasten :(

Bara för att de känns som en så väldigt lyckad dag... (not) så måste jag förgylla dagen med lite kort från en faktastig kväll för nån vecka sedan, underbara vänner!


1 kommentar:

  1. snyggare än någonsin är vi i allafall.. det där skulle vi ha gjort om snart... det var så sjukt trevligt! saknar dig gumman, kan vi ses i helgen nått?

    SvaraRadera