måndag 5 november 2012

5 Novemer 2012

Jag älskar att dansa...
och för er som inte vet det så ÄLSKAR jag att DANSA!
Men för mig har dansen sina baksidor också. Jag kan ibland känna att jag har otroligt höga krav på mig själv (som i väldigt mycket annat och som många andra), och detta kan vara på att jag ska va si eller så duktig, jag ska prestera si eller så bra och jag ska hinna vara på allt och lite till och detta slutar med att jag inte orkar dansa jag tappar helt enkelt suget efter att dansa.
Enligt mig ska dans vara roligt ju och som jag sa i början så älskar jag dansen men lika mycket hatar jag dansen. Detta tror jag kan beror på till exempel att jag alltid måste se mig själv i spegeln (det hör liksom till när man dansar), eller för att jag inte kan göra det där steget så som jag vill, eller för att piruetten inte sitter (och de borde den göra efter så mycket övande) eller varför inte bara för att jag känner mig dålig vissa dagar...
missförstå mig rätt jag ÄLSKAR att dansa men jag tycker inte om när jag tappar suget efter att dansa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar