måndag 26 november 2012

26 November 2012

Jag har så smått börjat julpynta, nu är det inte så mycket förtidigt att börja med det och dessutom känner jag att jag måste tillvara på de tillfällena då jag är ledigt vilket inte händer så ofta.
Å i förra inlägget skrev jag att jag köpt julgardiner och dessa är ett par av dem, tyvärr orkade jag inte ta ner dem och stryka efter att jag hängde upp för att kolla om de passade så de ska jag göra innan allt är klart å då en sak till som de kanske kommer bildbevis på senare ;)


När jag köpte dessa enfärgade gardiner så va det ta två betala för ett par och då tänkte jag att jag skulle ta två likadana eftersom jag tyckte att dessa va finast, men de kändes tråkigt så tog ett par andra gardiner som tyvärr inte passade någonstans i vårt hem så idag gick jag tillbaka för att byta till ett par likadana som på bilden, men då va dem slut å då tänkte jag... att jag aldrig lär mig. *Suck*


Måste bara säga att jag blir mer och mer kär i utsikten från vår lägenhet. :D här är ett smakprov, men det är inte de allra vackraste som man kan få se härifrån :)

2 kommentarer:

  1. Å va mysigt med julpynt, nu blev jag sugen på julpynta här hemma:) tack för inspirationen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å ja men gör pynta på det är alltid lika mysigt att få plocka i ordning å så... så varsego för inspirationen ;)

      Radera