onsdag 19 maj 2010

Tillbaka i sverige igen...

Jaha då var man tillbaka i Sverige och verkligheten igen då...
Det var inte alls fel att åka iväg en vecka bara så där, okej nu va det kanske inte bara så där eftersom denna resa har varit planerad i över ett halvår tror jag...
Nu kan jag ju berätta för alla nyfikna orsaken till att hela familjen Nymans + hela familjen Ericsson, som för övrigt blev allt som allt 13 personer, pallrade sig till Cypern en vecka.
Jo grejen var den att man kära Storasyster och hennes kar hade bestämt sig för att gifta sig på Cypern utan övriga släkt och vänners vetskap och som det har smugits och inte talats om denna resa, för de ville inte att någon skulle veta eftersom de samma dag som vi åkte skickade ut inbjudningskort till den stundade fest som äger rum om ett par veckor. :)
Jag fick den stora äran och uppgiften att sy hennes klänning, min lillasyster gjorde hår och sminkning och sedan på vigseln så sjöng vi (jag och lillasyster) brudparet till tårar... :D tror nog att det var ett och annat öga till som inte var torrt oxå. vi sjöng för övrigt låten "from this moment on", den texten tycker jag är väldigt fin lyssna på den vet ja! :D

Ja ja nu kommer några bilder som vi tog från bröllopskvällen... de kan nog hända att det dyker upp fler bilder nån annan gång oxå! :D




(Hon e som vacker min syster) :D

4 kommentarer:

  1. Aha, då förstår jag. :) Vad kul! Och vad fin hon var. Och John också, förstås. Jättesnygg klänning!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja kunde som inte säga så mycket innan tyvärr...
    Ja visst var de fina! :D

    SvaraRadera
  3. Ja fina var (är) dom minsann :D Härligt att ni fick tid att umgås alla syskonen..det hör väl mer till ovanligheterna kan jag tänka mig.

    ..haha kände mig lite korkad som inte kunde slå ihop ett och ett, borde ju egentligen ha kunnat räkna ihop det hela....meeen som man säger.. mörk i håret men blond i hjärtat ;P

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Ja eller mamma brukar vara ganska duktig på att fixa så att vi kan umgås nån gång per år i alla fall... :)

    hehe de gör ingenting, det var ju inte direkt så att vi talade i klarspråk om det hela... ;)haha ja du e som söt du Petra!
    Kram

    SvaraRadera