tisdag 25 maj 2010

läses på egen risk...

Okje med risk för att trampa någon på tårna eller göra någon upprörd så vill jag bara berätta att jag blir så trött på alla perfekta par som ploppar upp som svampar och dittan och dattan... Jag blir nästan illamående ibland.
Ja jag vet flertalet av alla mina kompisar är gifta, har barn eller ska ha barn så jag borde inte tycka så här... men JAG vill inte ha barn just nu! och pga det så känns det som att jag inte har så mycket gemensamt med dem... Jag älskar mina vänner och vill fortsätta ha kontakt med dem, men det är väldigt svårt för mig med vissa saker...

Förlåt! men just nu känns det så här... :(

1 kommentar:

  1. Det är lugnt, vännen. Du måste inte vilja det just nu. Och alla perfekta par är inte alltid så perfekta heller, tror jag...

    SvaraRadera