söndag 9 maj 2010

Nu åker jag..... (Vi)

Ja gott folk, ja ni få som faktiskt läser min blogg och ni som bara råkat hamna här av en slump, nu lämnar jag Sverige för en tid.... okej inte en sån lång tid utan en vecka närmare bestämt.
Jag och min kära familj och några till åker till Cypern imorgon, och det känns som att vi verkligen behöver det hela högen. Detta har varit planerat sen i höstas så nu känns det overkligt att dagen då vi åker har kommit... Ja ni som inte har hört att vi ska åka behöver inte känna sig dum för det är inte många som fått höra det faktiskt... men nu när vi åker kan jag ju säga det... Ni får höra mer smaskiga detaljer när vi återvänder :)
Ha det gott tills vidare! ;)

3 kommentarer:

  1. Åååh åker ni hela högen, så underbart för er!! Visste inte att ni skulle åka allihopen. Hoppas ni får det bäst! KRAMEN

    SvaraRadera
  2. Jepp det gör vi.... :D
    Har verkligen väntat på denna dag, ska bara ta det lugnt och slappa! :D
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt!! Ha det så härligt allihopa!! Kram Linnéa H

    SvaraRadera