måndag 24 maj 2010

Gahhh...

Varför ska det vara så svårt att skriva arbeten men att sitta vid datorn och skriva och titta på massa annat är inte så svårt...!?
Jag ska berätta för dem som orkar läsa min blogg, att de arbetet som jag ska skriva idag ska handla om "barns attityder till dans" och jag menar det låter ju ganska roligt och jag kan tycka det är roligt, men själva uppgiften i sig är så flummig att jag bara kommer att sitta och ordbajsa 3-4 sidor... *suck* jag vill lixom inte skriva detta känns mest som att de bara lägger in denna för att de måste ha nått arbete och då känns det mer drygt än motiverande....

2 kommentarer:

  1. Kämpa på, vännen! Snart är det sommar!

    SvaraRadera
  2. Jag försöker, men det är så svårt att skriva nått när hela kroppen bara skriker NEJ,vill inte!
    Ja tack och lov är det sommar snart, om jag överlever denna vecka...

    SvaraRadera