torsdag 18 oktober 2012

18 oktober 2012

Mycket på gång!


Just nu känns det som att dagarna bara rusar fram utan att jag egentligen hinner med.
Det är skola, som i och för sig snart är slut har bara en redovisning och ett arbetet kvar sen är det rott i hamn :).
Sen är det jobbet, jag har försökt att jobba nästan lika mycket som jag gjorde innan jag började plugga och det går rätt bra det har blivit lite mindre jobb men då har jag tagit på mig mer jobb efter att kursen är klar.
Sen är det ju så att vi bestämde oss för att sätta ihop en julmusikal med barnkören, så det har vi oxå börjat med...
Vi kommer att ha "uppvisning" den 8 dec på café station kl 14,00 och på pingstkyrkans förmiddagsmöte den 16 dec. Det känns lite stressande men det kommer säkert att lösa sig till det bästa måste bara fokusera lite mer på det.
Å sen så har jag ju min kära dans som tar mycket tid på kvällarna... nu är det väl tyvärr denna som får stryka på foten när jag känner att orken inte riktigt finns och det är väldigt synd eftersom det är en grej som gör att jag får mer energi.
Ja ja, jag är ju en person som mår bra att ha mycket saker att göra, men det får inte bli för mycket och det är ju en ganska svår avvägning. Det "bästa" tecknet på att det håller på att vara för mycket är när jag knappt hinner träffa kompisar eller ens min sambo, då kanske man måste ta sig en funderare... eller hur?


Detta är namnet på julmusikalen som vi ska sätta upp :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar