tisdag 18 januari 2011

pension nästa...

Idag känner jag mig närmare 80... nu när träningsvärken har slagit in och trappor är jobbiga att gå i, men det är bara att bita ihop... När blåmärkena, brännsåren och träningsvärken är tillbaka då vet man att man lever... ;)
imorgon blir en jobbig dag... vi ska ha partnering i 3 timmar kommer bli tungt men säkert rätt roligt...
nu ska jag slicka mina sår och sova innan det är dax att skrapa ihop resterna av kroppen och dra sig till skolan igen... så tack och hej!

3 kommentarer:

  1. kom igen sofia du kommer att klara den här veckan!! sen kommer det kännas bättre... ´kram

    SvaraRadera
  2. Ja, du fixar detta! Läste idag i Piteå-tidningen att 90 % av de som gått danslärarutbildningen här får jobb efter examen.
    http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=5915794

    Du vet ju vart jag tycker du ska flytta igen efter det här läsåret. ;)

    SvaraRadera
  3. Jo nog ska jag klara denna vecka men nästa vecka blir det ännu hårdare för då kör det igång på riktigt... ;)

    Haha jo Mona de är rätt många som har fått jobb efter den utbildningen, men samtidigt är det inte så många som har gått klart heller... ;) Jo jag förstår du e lite partisk du... ;)

    SvaraRadera