söndag 2 januari 2011

en lista...

Tänkte att jag skulle sno några listor från en kompis blogg för ibland tycker jag dessa är rätt roliga att läsa så jag hoppas ni oxå tycker det...
här kommer första listan:
  • Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Jag sa upp mig från mitt jobb som jag haft i över 6 år, va som på tiden...
  • Har du några nyårslöften?
    Nej faktiskt inte, jag är lite tråkig där sorry...

  • Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    Jajjemen, i år oxå!

  • Vilka länder besökte du?
    Jadu, Cypern, Danmark (en dag) och Finland (typ några minuter)

  • Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
    Oj jag som är så allmänt dålig på att komma ihåg datum... hmm 23 Augusti kanske då började jag på BA här i stan en fantastisk chans annars så har hela året innehållit några ljusglimtar nu och då ;)

  • Vad var din största framgång 2010?
    Att komma in på Balettakademien, och att fixa pengar till den utbildningen :)

  • Bästa köpet?
    Tågbiljetterna som tog min till många av mina otroliga vänner runt om i Sverige

  • Vad spenderade du mest pengar på?
    Balettakademien ;)

  • Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Min fantastiska julklapp av min fantastiska lillasyster, jag fick flygbiljetter till Stockholm så jag kan träffa mina underbara och saknade vänner där... :)

  • Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Oj, Jag har nog varit gladare, fast det går i omgångar och oftast har jag varit som gladast på våren men ja... i höst har jag varit gladare än tidigare ;)

  • Vad önskar du att du gjort mer?
    Lagt ännu mer fokus på dansen och umgåtts mer med de människorna som gör mig lycklig och fyller mig med energi

  • Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
    Hahaha jadu, mjukisar, trikåer och tunikor...


Vi avslutar med en bild från en av alla mina härliga kvällar på min Sverigeresa :)
Min fantastiska vän Catrin och jag på promenad genom stockholmsnatten :)

1 kommentar:

  1. Men så roligt med balettakademin Sofia! Grattis. och så klockrent att bästa köpet är tågbiljetter för att träffa de man tycker om!

    SvaraRadera