lördag 14 augusti 2010

Systeryster...

Fick frågan igår om jag saknade min lillasyster... Och mitt svar va väl att de gjorde jag väl hon har ju trots allt varit borta i över 4 veckor eller nå sånt...
Så nu på morgonen hade jag lovat att hämta upp henne vid tåget eftersom det inte stannade i centrum, så sagt och gjort jag klev upp kl 06,00 bara för att hämta henne och köra henne den lilla biten till lägenheten...
Men den tiden mellan att tåget körde in på perrongen och hon kom ut kändes väldigt långa... och när jag äntligen såg henne så insåg jag att... JA jag har saknat henne MYCKET mer än jag trodde först...
Så jag skyndar mig tillbaka till Mariehem för att hämta upp Patrik och några polare till han som jag skulle skjutsa till bussen för att sedan återvända till systerysters lägenhet bara för att hinna träffa henne typ en timma till innan våra föräldrar förde bort henne till blåsnäset... Vad gör man inte för en syster?
Men men sak samma det viktigaste var ju att det va mig hon träffade först! :D

Och för att vara lite övertydlig jag är mer än glad att hon e hemma igen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar