onsdag 4 augusti 2010

Den nyaste familjemedlemmen...

Jepp som några redan vet så har det tillkommit en ny familjemedlem... Perry!
Jag och Patrik hade väldigt lite att göra en dag och jag kände rastlösheten komma krypandes... så jag bara utbrister att jag vill ha ett djur, först och främst måste jag ju säga att jag helst av allt hade tagit hit min katt som jag har hyst ut, men eftersom Patriks svägerska är väldigt allergisk och att min syster och en av min allra bästaste vän oxå är allergisk så skulle inte just de fungera... så vi kastade oss iväg till djurmagasinet, min första tanke var att kanske köpa en hamster eller nå liknande för de lever inte super länge men men istället blev det en bur och låt mig presentera Perry...



2 kommentarer:

  1. den är ju bara för sjukt söööt. jag vill att ni ska åka bort och behöva kaninvakt=)

    SvaraRadera
  2. hehe jag lovar att OM vi åker bort blir du Nina den första vi frågar... ;)

    SvaraRadera