torsdag 26 augusti 2010

damdamda...

Å va roligt det va att få läsa några kommentarer och tack vänner för dem! :)
Som sagt var så e jag oxå rätt stolt över mig...

Det är så härligt för idag hade jag tyckt att det varit skitjobbigt om jag hade varit kvar i Piteå, men istället är jag här i självaste Umeå på en skola med kanonlärare som bara får mig mer och mer inspirerad... jag känner mig glad och förväntansfull.
Visst jag tror inte att detta ska hålla i sig hela året för det kommer att bli fruktansvärt jobbigt oxå, men det skiter jag i för nu ska här dansas... :D

2 kommentarer:

  1. Härligt, vännen! Kul att du verkar trivas.:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte så många kort från cypern. de flesta var ju tagna med sara och johns camera så kolla med henne istället... annars får du väl ta mina dåliga kort från onsdagen å framåt. /helena

    SvaraRadera