måndag 26 april 2010

Stockholm i mitt hjärta

Jaha då var man tillbaka till verkligheten i Piteå...
Har varit i Stockholm i helgen och det har känts så otroligt bra, har inte varit någon stress alls jag och Maja har strosat runt och haft det mysigt... helgen har haft genomgående teman typ:
Dans, Låga skämt och "ingen stress"... :)



På lördagskvällen så var vi och kollade på mina otroligt fina före detta klasskompisar på kulturama och de va så otroligt fina och duktiga, det syns verkligen skillnad på dem... :)
Å så hann jag ju träffa tre till underbara människor som är helt fantastiska, å blir så glad i kroppen när jag tänker på att jag verkligen fick träffa dem i verkliga livet... Tack för att ni hade tid att träffa mig :)

Och på söndagen så åt jag och Maja en fantastisk hotellfrukost för att sedan träffa upp en barndomskompis som jag tycker om massor, vi satt och fika och umgicks i några timmar innan det var dax att äntra Globen för att ta del av Bounce show, helt fantastiskt jag säger bara det helt fantastiskt...






Oj svårt att sammanfatta en sån otroligt bra helg i ord så det får räcka med...
Stockholm i mitt hjärta!

Har haft föreläsning om stress och stresshantering och där fick vi ta del av de tio stegen till ett liv i balans
Steg 1: Vad är viktigt i mitt liv?
det är en sak som jag verkligen borde ta mig en funderare över... :)
så på återseende! ;)

2 kommentarer:

  1. Å det låter som att du haft en fantastisk helg! Det var du verkligen värd. Det var nog bra för dig att få komma iväg lite och bara fyllas med positiva känslor. Annasara

    SvaraRadera