onsdag 4 november 2009

*suck*

jag måste bara säga att jag är inte gjord för att plugga...
jag finner inge kul i de alls, jag kan inte förstå glädjen över att lära mig nå nytt och jag kan inte förstå varför jag måste kunna vissa saker.
om jag fick bestämma hur mitt liv skulle se ut så skulle jag inte plugga eller ha mens.
Sen mer preciserat kan jag inte vara på hur mitt liv skulle se ut mer, men de skulle ju va en bra början.
Jag e verkligen less less less på plugg, de e lixom inte meningen att man ska ha ett annat liv än plugget annars så skulle de inte slänga ut så mycket uppgifter som dom gör i skriftlig form.

hmm de de e typ bara 26 dagar kvar innan jag får tillgång till en alldeles egen lägenhet, ska bli ruggit skönt, de funkar väldigt bra där jag bor nu oxå, men bara känslan av att ha ett eget place... mumma vill jag säga :D

Sjuk e jag oxå, om än på väg att bli bättre men låg ju hela helgen och har inte kunnat dansa i veckan å de e sååå tråkigt! men jag blir väl frisk snart hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar