torsdag 19 november 2009

Lever!?

Jaha för er som mot förmodan läser min blogg så kan jag berätta att jag lever och har snart gjort min första vecka av två som praktikant på kågeskolan.
Det är mycke nytt, och jag är helt slut i huvudet varje eftermiddag när jag kommer hem, men hör och häpna jag är fortfarande glatt överraskad... så vi får väl se vad jag kommer på att jag vill bli i framtiden... Jag bor hos min bror och hans flickvän som precis har köpt ett hus och flyttat till kåge så vad är inte bättre än att utnyttja det!? :)

träna borde jag göra, för de e inte jätte smart att sitta still i två veckor och sen börja dansa igen, men just nu har jag inte riktigt den orken för de e så sjukt mycke som ska skrivas hela tiden, just det är jag ganska less på,
men jag får snart min lägenhet, min alldeles egna lägenhet ska bli riktigt skönt och det är snart jul hur sjukt är inte de, tiden bara rinner iväg lixom och vad har jag gjort...!? Ingenting känns de som!

1 kommentar: