fredag 23 september 2011

23 september 2011

Jag har många människor i mitt liv som jag tycker otroligt mycket om och som gör mig väldigt glad... observera att jag har människorna i mitt liv, sen om de har mig i sitt liv det återstår att fundera över...
Jaja i alla fall... ibland kan jag gå och tänka på en person ett par dagar och längta efter att träffa personen.
denna vecka har det varit en person som jag brukar träffa rätt ofta och som jag träffade för lite mer än en vecka sen, men personen tycker det är roligt att resa så hon har varit å lapat sol en vecka och det kan kanske vara det att hon inte har varit på samma plats som jag som, gjort att jag saknat henne ännu mer denna vecka men de är oväsentligt...

Och den otroliga personen som jag saknar för tillfället är ju min fantastiska vän Nina! :)
Hon är en otrolig glädjespridare med mycket energi en person som ger mitt gråa liv många fina färgstänk(säg man så?) :) Jag tyck om na! :D

hittade bara en gammal bild men de får duga :)

1 kommentar:

  1. Fina fina sofia, du får mig tårögd här på jobbet.- Du är en glädjespridare i mitt liv!!!! Fina fina du!

    SvaraRadera