tisdag 13 september 2011

13 September 2011

Jag skulle behöva lite hjälp (om det fortfarande är någon som orkar kika in på denna sida) Det är så att jag har trånat efter ett par gröna vinglas hur länge som helst, och i fredags så tyckte min sambo att jag skulle få fara och köpa dessa glas som har funnits på expo jätte länge.
Jag vart glad så vi for dit och när jag då har plockat ner dessa glas i korgen å gått runt en del så börjar jag tveka, kanske är de inte så fina i alla fall, de är ju rätt små, kanske skulle man ha haft större och rundare, tänk om jag blir missnöjd.... ja så höll jag på jätte länge och det slutade med att jag köpte dem men har inte vågat plocka upp dem än för att jag vet att de finns ett par vinglas på åhlens som jag oxå varit sugen på så nu vill jag höra en åsikt vilka glas är snyggast?

Den första bilden är de från Åhléns och där är foten inte grön och de är lite större och rundare.

Den andra bilden är då de glas jag hittat på expo som är helgröna och lite mindre (bilden kanske inte är till deras fördel, men jag är inte en sån hejjare på att fota)








3 kommentarer:

  1. Den första är snyggast! (jag har en som ljuslykta) och de är väldigt stora.

    SvaraRadera
  2. expoglasen tycker jag! jag har sånna dära från åhlens och använder dem nu som kruka, tykte inte om att dricka ur dem, jag vet ju dessutom av erfarenhet att du dricker mest vitt vin och då passar ett smalare glas tycker jag;)

    SvaraRadera
  3. jag tycker oxå expo-glasen, jag tror att det kommer att vara en roligare effekt av det gröna när hela glaset är grönt!!

    SvaraRadera