måndag 21 februari 2011

varning!

Kan bli rätt många klagoinlägg framöver... så för känsliga läsare rekommenderar jag att avsluta läsandet här...

Idag har varit en kass dag, ALLT har varit fel!
Det började med inställningen till att gå till skolan, den fanns lixom inte där och jag skannade igenom kroppen sakta för att hoppas på att hitta någon lem i kroppen som gjorde mer ont än vad som är nyttigt, eller kanske lite mer ont i magen än vanligt (jag menar magsjukan har ju faktiskt funnit i lägenheten i helgen) men det gav inget resultat, så jag fick vackert släpade mig till skolan i alla fall...
Väl på skolan kom lite mer illamående, men inte tillräckligt för att avstå från lektionen...
under första lektionen som var jazz hade jag överhuvudtaget inte någon kontakt med center som ska hjälpa en med alla övningar, jag hade ingen balans, kunde inte göre en enda piruett rätt, benen va väldigt sega och snabba övningar vart bara kaos, nya diagonaler fastnade inte alls och jag kände mig rätt uppgiven efter den...

Andra lektionen va jazz scen som då innebär att vi får olika kombinationer och repar dem, och förra veckan började de med en ny kombination i en speciell jazzstil... och eftersom det tydligen bara va jag som inte hade varit med så gick de inte igenom något från förra gången så jag va bara med lite halvt... kändes ju grymt värt...

Efter lunchen hade vi modern balett och då gick vi igenom massa nya stångövningar som va rätt svåra, och eftersom jag inte hittat center idag heller och inte hade nån balans så kändes de ju lagom kul...

Jag tror jag tycker måndagar suger... men det sitter nog mest i huvudet...
Den här veckan började ju kanon! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar