lördag 5 februari 2011

Dålig uppdatering...

Jag vet! men jag skyller på... hmm jag vet inte vad jag ska skylla på inspirationen kanske. Har egentligen inget vettigt att skriva om idag heller, men denna dag är en sån där dag som man känner att man vill göra nått men inte vet vad... känns som att alla ligger hemma och gör ingenting...
Jaja tittade på melodifestivalen igår i alla fall... helt okej men inte helt bra, insåg att det inte behövs så mycket för att imponera på mig släng in lite dans så tycker jag det funkar riktigt bra... ;)

Men om det är som vissa säger att de sjunger play back så blir jag riktigt besviken, det är ju själva grejen att de ska sjunga live lixom... försökte läsa på nätet och det enda jag hittade va att man fick använda sig av förinspelad bakgrundssång kan va okej... kanske!

3 kommentarer:

  1. Hej, hur rä det med dig? jag tänkter åpå dig!kram

    SvaraRadera
  2. sv: Oj, det är väl lite olika skulle jag tro :) Men Towdah-bilder har jag!

    SvaraRadera
  3. Ja men ska vi inte ta å ses nått då? jag åker bort i helgen. men vi kan väl ses till veckan?

    SvaraRadera