torsdag 16 september 2010

läget just nu...

Hade tänkt skriva ett långt inlägg, men efter att ha suttit och kollat igenom vänners bloggar så orkar jag inte... gör alltid det felet läser först och ska skriva sen, men då blir e inget av de...

Igår va det möhippa i robban - grymt nice vill jag lova, kul att se så många som man inte träffat på ett tag...
Idag ännu en ny lärare - den här gången va det en ny lärare i jazz, som tur var så kände jag henne oxå... :) vi har ju spelat fotboll tillsammans i lilla Ånäset och det var verkligen en sån här lärare våran klass behövde just nu...
och imorgon får vi träffa den tredje nya läraren och han pratar engelska = jag är nervös

Vi har alltså av 4 lärare bytt ut 3 och fått 3 nya... på en å samma vecka! :D

1 kommentar:

  1. Jag gör själv oxå samma misstag med att läsa andras först..det är ju i och för sig inte så tråkigt :P

    SvaraRadera