måndag 13 september 2010

En dagens...

Idag kände jag mig duktigt, inte för att det var någon skillnad från andra dagar, men det kändes som att jag kunde få in en övning relativt snabbt och sedan visa och förklara för andra i klassen hur den skulle se ut...
Det hör inte till vanligheterna måste jag säga...

I helgen vart min lilla lillasyster hela 20 ÅR!!!!
fatta den lilla krabaten har blivit gammal men framförallt längre än mig och även väldigt självständig, sjukt vad tiden går fort... måste ju även berätta att vi faktiskt var hemma alla i familjen under dagen och åt lunch...
Till och med Mormor och Farmor var där, vi vart 13 st allt som allt men det va ju ingen fara för vi har ju ett så stort kök... ;)
Sedan hann jag och Patrik vara över till Petra, Robin och Elias för lilla Elias firades en dag för tidigt, han fyller ett år idag, som sagt tiden går grymt fort...
Väl inne i det mycket fina huset som är ligger på det otroligt fina stället i skogshägna mitt emot mitt barndomshem, så befann sig massor (ca 5 i alla fall) kompisar som jag inte har träffat på huuuuuuur länge som helst och det va riktigt kul att se dem... :)
Tur det inte dröjer så länge tills nästa gång, ser dem ju redan på lördag för då e det bröllop :)


(ni får ursäkta att jag e så dålig på att lägga in bilder, men jag lovar jag ska bli bättre snart! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar