tisdag 6 oktober 2009

Jag känner mig tom!
Varför gör jag de... nu borde jag ju vara på G igen!
har varit i underbara Umeå i nästan e veckas tid, kände att de behövdes och hade nog behövt lite mer tid men... alltså jag inser att jag faktiskt saknar Umeå de trodde jag nästan inte alltså jag vet att jag tycker om staden och så men jag trodde inte att jag skulle sakna de så mycke som jag gör...
Måste hitta mig ett boende och se om Piteå e nått för mig, för just nu e jag inte alls imponerad fast jag har inte gett de en ärlig chans.

När jag va hemma så gjorde jag precis lagomt med saker:

besökte föräldrarna en sväng i blåsnäset ;),

shoppade (lite för mycke men de satt som smäck),

åt kräftor (alltså kräftor e underskattat och sen va vi ju ett härligt litet gäng som åt oxå),

umgicks med kompisar (inte för många denna gång),

skrev skolarbeten (dom förföjer en vart man än går),

tillät mig att bli bortskämd (frukost på säng två mornar vad sägs om de) ;)

köpt dom fulaste fiskarna dom hade på djurmagasinet :) (de va Patrik som skulle ha dom och jag fick välja hehe...),

körde bil i snöstorm (de va väldigt coolt och läskigt, fast kändes lite konstigt att göra de nu... )

Imorgon blir en hård dag med dans och massa mer från typ 9,30 till 18,00 jag måste sova känner jag... tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar