fredag 5 juni 2009

För sista gången....

För sista gången har jag gått ner för trappen ner till matsalen,
för sista gången har jag ätit kaggefrukosten tillsammans med mina trogna frukostvänner,
för sista gången har jag dansat i den underbara danssalen som har gett så otroligt mycke,
för sista gången har jag kollat ut över vattnet,
för sista gången har jag låst min dörr till mitt otroligt lilla rum,
för sista gången har jag gnällt över disken i eken,
för sista gången har jag suttit mitt i natten och pratat med Nabbe den underbara,
för sista gånegn har jag suttit uppkrupen i Nabbes säng,
för sista gången har jag bakat kladdkaka till Lindenborna,
för sista gånegn har jag legat i sjövillan och sett film och kramats,
för sista gången har jag kramat min samlade klass, dansklassen på kaggeholm den underbara mest saknade, alla undebara fina individer som har gjort våran klass så speciell, så härlig men även jobbig.
Allt detta kommer jag att sakna och massa massa mer kan jag lova, men saknad är ett bevis på kärlek så se positivt på saken allt detta älskar jag och allt detta kommer jag att bevara i mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar