onsdag 10 juni 2009

.....

Det sliter i mitt hjärta....
det saknas en bit,
en bit som lossnade när jag stängde dörren till bilen som skulle ta mig norröver,
en bit som sakta blev större ju mer avståndet ökade.
Trodde inte de kunde kännas så här, trodde inte att saknaden kunde va så jobbig.

Det rivs i mitt hjärta...
allt de som sägas,
allt de som tycks,
allt som förväntas gör rivsår på mitt hjärta
Trodde inte jag brydde mig så hårt, trodde jag var starkare.

Det är kaos i mitt hjärta....
Alla hålen, alla såren
trodde de skulle lägga sig, trodde att om de bara kunde sluta "blåsa" skulle allt bli bra....

1 kommentar:

  1. Va roligt att du oxå har en blogg=) Har läst igenom inläggen du skrivit, fanns mkt intressant där. Mkt kanske man visste lite om man de är alltid roligt att höra det från personen själv=) Kram

    SvaraRadera