tisdag 5 maj 2009

Tröttare än tröttast...

kroppen känns som en stor tung gummiklump som inte har någon styrsel i sig...
Om man skulle lägga den ner på marken så skulle den inte komma sig upp utan hjälp... så trött och slut e jag i kroppen.
De e bara för att vi har haft värsta uppehållet från ordentlig träning och nu när vi äntligen får ha normala lektioner och våra riktiga lärare så får kroppen en chock och protesterar med att bli en gummiklump som inte jag kan bestämma över, de känns lite underligt eftersom det är jag som brukar bestämma oftast i alla fall. :)
Idag har vi tränat så sjukt många koreografier som ska sitta om bara 3 veckor om ens de... de e ju snart...
De e nämligen till våran slutföreställning som vi ska ha den 29 maj och de e så sjukt mycke som ska göras nu när alla ansökningspapper ska vara färdiga och inskickade och alla auditions börjar sätta igång...
Blir spännande är ju inte så van vid auditions men de ska nog gå bra!

va på en audition på onsdagen förra veckan va inte direkt optimalt för hade legat sjuk hela helgen och va inte helt kry den dagen heller, men de gick så sjukt bra... de kändes så skönt efter den dagen, jag va inte säker på att komma in men jag va nöjd för att de kändes så bra.
Och igår fick jag brev på posten där de stog att jag va antagen inte ens reserv utan antagen kändes så sjukt bra så nu vet jag att jag har ett alternativ i alla fall, men de finns ju alltid men... de e ju en folkhögskola igen då så jag måste fundera lite på de här! :)

Oj nej! jag kom just på en sak.... jag slutar ju snart här! :( de känns jätte konstigt helt sjukt vill inte just nu trivs så bra me allt här, brukar väl bli så när saker skrider mot sitt slut... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar