måndag 30 september 2013

30 september 2013

Jag kan bara säga så mycket som att hösten har slagit sina klor runt mig nu, vilket resulterar i alldeles för mycket grubblande och för lite ork.
Det känns bara som att det här inte är jag, men tydligen så är det den äldre varianten av Sofia...  tragiskt men sant...
Mina frågor är vart hämtar man inspiration till att göra det man måste, eller vart hittar man inspiration till att fortsätta utvecklas... vart får man den energin som behöva ifrån?
Ja du mångas frågor som jag inte har svar på...

1 kommentar:

  1. Smycken med höga smycken Twenty-4 Automatic fake rolex är 18k rosaguld, och helt belagda med diamanter som är inställda på "slumpmässigt", annars känd som fake Rolex snöinställning, vilket innebär att inställningen faktiskt inte är slumpmässig alls - "slumpmässigt" rolex replica avser de olika storlekarna på diamanter som används i denna typ av inställning. Faktum är att diamantinställningen Rolex replica planeras och utförs noggrant för att rymma diamanter i olika storlekar, resultatet är rolex kopia en oregelbunden gnista, som solljus som hoppar av snö, vilket händer när du blandar storlekar i en pavé-inställning. Den har 3 238 diamanter på totalt replika klockor 17,21 karat. Detta inkluderar 384 diamanter på urtavlan på totalt 2,51 karat; 351 diamanter på fallet rolex kopior på totalt 1,94 karat; 13 diamanter på kronan totalt 0,06 karat; och en bländande 2.490 diamanter på armbandet klockor kopior på totalt 12,7 karat. Puh! Det är mycket snö.

    SvaraRadera