onsdag 13 februari 2013

2013-02-13

Jadu nu har jag varit student i snart en månad... och än så länge fungerar det rätt bra, i måndags hade vi vår första muntliga examination och jag klarade den. Ser inte fram emot sals tentan vi har i slutet av kursen, men de är väl sånt som måste göras. på måndag går jag ut på min första praktik känns riktigt roligt, men också ganska pirrigt och nervöst.

Jobbet har varit rätt kaotiskt, mycket sjukluckor att lösa i schemat, men jag hoppas att det håller på att lugna ner sig lite nu för gör det inte de så kommer det att vara svårt att kombinera studierna med jobbet. Men men den som lever får se :)




Bara för att jag inte har nån bild som kan passa till inlägget så lägger jag in två från fjortistiden... skulle man kunna tro, men jag skulle nog säga att det var några år senare kanske en sen fjortistid ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar