onsdag 28 mars 2012

28 Mars 2012

Jadu i morse vaknade jag 04,00 inte för att jag behövde egentligen... jag jobbade natt i natt, jag låg i alla fall och halvslumrade fram till 05,00 då det va dax att jobba lite sen kunde inte jag sova nå mer så jag läste tidningar och sånt fram till 07,00 då jag gick av mitt pass...
alltså dagen känns sjukt lång när man vaknar den tiden, jag menar det känns som att dagen börjar lida mot sitt slut nu alltså som att klockan snart är 18 eller nått, men den är i själva verket bara strax före två, knepigt de där.

Jaja nu är det inte många dagar kvar till flytt, det är ju i helgen som allt ska hinnas med, vi har packat mycket, men har mycket saker kvar att packa också men men om en vecka är jag Berghemsbo i alla fall... det jag kommer sakna mest från Mariehem är nog att bo så nära ett grymt bra ica :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar