måndag 18 april 2011

Påsklov!

Idag är första dagen på mitt påsklov, blir nog det sista påsklovet ever.... Trots att det är påsklov så var jag vaken halv sju för att tvätta, och det va mycket tvätt, 8 maskiner tur... tur att man kan köra 4 tvättar samttidigt annars hade det tagit låååång tid.
Efter tvättningen har jag faktiskt bakat snoddas eller vad man nu vill kalla dem... men jag vet inte tycker inte de vart nå goda, allt jag bakar här smakar tråkigt...

Det är sol ute men jag orkar inte gå ut... :(

Imorgon blir det att åka runt och söka jobb, för nu äntligen har jag gjort klart mitt cv tog ju bara tp ett halvår eller nått....

2 kommentarer:

  1. Gud va härligt med påsklov! passa på att njut! Du visst ska vi ses nu i veckan och aksnke påskmysa? Det tycker jag!... det kommergå bra att söka jobb, du är ju så himla bra så vem skulle inte vilja ha dig på sin arebtsplats!!! Go girl!

    SvaraRadera
  2. Jag vill påskmysa! :D
    va söt du e... jag önskade det var så lätt ;)

    SvaraRadera