torsdag 3 mars 2011

Snart flyger jag!

Imorgon blir det Stockholm för hela slanten! :D
Har varit fruktansvärt nere i veckan jag skulle väl säga att jag har varit deprimerad och bara legat hemma under en filt och tyckt synd om mig själv, det här säger jag inte för att ni ska tycka synd om mig eller berätta det för alla tex mina föräldrar ;) utan bara för att jag behöver skriva det av mig.
Igår kände jag inte alls nå pepp för att åka iväg hade helst bara legat hemma under täcket hela helgen, men eftersom jag vet att jag har längtat som stryk att fara dit och att jag kommer må kanon av det så ska jag fara... :)
Jag ska utnyttja julklappen jag fick av min syster, alltså resan till stockholm och födelsedagspresenten jag fick av mina föräldrar alltså pengar till balettskor... de blir hur bra som helst... för att inte tala om alla människor jag inte har sett på typ hur länge som helst. Nu blir det pepp hela kvällen med tårta och allt... :) (Patriks mormor och moster kommer och fikar ikväll)
Här har ni den fulaste tårtan jag gjort någonsin! :D

2 kommentarer:

  1. Wie! Snart ses vi! Puss Annasara

    SvaraRadera
  2. Meeen, du ska ju inte behöva må så där, ju! Njut nu av Stockholm! Kram!

    SvaraRadera