torsdag 2 december 2010

konstiga tankar...

När jag hoppade på bussen trött och sliten efter en dag på skolan, pulade jag in ett par hörlurar i öronen och drog upp volymen... Jag satt och bara tittade ut genom fönstret medan bussen körde sin vanliga runda, jag kopplade helt enkelt bort omvärlden.
Efter en stund passerar bussen Statoil där det sitter en skylt med en tex som uppmanade förbipasserande att hyra en lastbil hos dem, jag tänkte inte så mycket när jag läste det, men när jag såg deras små lastbilar kände jag en längtan efter att hyra en sån och köra nå grejer, eller flytta bara för att det är roligt...
Ser det inte lite roligt ut i alla fall? ;)

Jag har haft lite konstiga tankar i veckan kan man säga!

1 kommentar:

  1. haha, men det är väl skönt att man kan släppa iväg tankarna och bara låta dom få leka av sig! det är nog nyttigt

    SvaraRadera