onsdag 17 november 2010

En liten uppdatering!

För er som är intresserade så kan jag säga att det går bättre med mitt höftarbete... alltså jag börjar lite smått nå ett bättre läge, jag hittar alltså placering mycket bättre...

Jag har även gjort lite framsteg på moderna... jag vet inte om jag har sagt det men jag har fruktansvärt svårt att ta mig upp från golvet smidigt och rätt tid och nu gör vi en övning som hela tiden är upp och ner och rullande, och jag börjar känna att det lossnar lite och det är jag fruktansvärt glad över... (även om jag fortfarande släpar på alldeles för mycket vikt om jag får säga min mening)

Och på baletten har vi snackat om mål... ett av mina mål är att få högre benlyft :) så får se hur det går!

Hoppas ni som läser (om det finns några) har det prima!

3 kommentarer:

  1. Ja, vad bra att det går bättre! Övning ger färdighet... Jag diggar även er vakthund i förra inlägget. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Nina! :D

    Ja Mona det är nog så att övning ger färdighet, men det behövs mycket nötning hos mig för att det ska fastna kan jag lova... Hihi ja visst va han rätt söt och väldigt skräckinjagande! ;)
    Kram

    SvaraRadera