torsdag 24 juni 2010

Jag gjorde det!

Jag kom in på Balettakademien i Umeå...
Det känns lite galet för jag trodde verkligen inte det, auditionen kändes så fruktansvärt dålig, allt kändes så hafsigt, så jag hade nästan ställt in mig på att jag inte skulle komma in, så nu när jag har fått beskedet så blir jag nästan lite osäker på om det är det jag verkligen ska göra... :S

Så just nu e de sånt som rör sig i huvudet på mig, för övrigt så jobbar jag och försöker ta igen mig så jag kan börja njuta av sommaren... :)

7 kommentarer:

  1. Men jaaaa! Grymt jobbat!

    SvaraRadera
  2. Oj, glömde skriva att det var jag =).
    //Annasara

    SvaraRadera
  3. DU ät bässt vännen! hur hade ni det igår? kram kram

    SvaraRadera
  4. Härligt, gumman! Hoppas du hade det bra på din resa. Vi måste höras snart! Jag har lite bilder på brudklänningen om du vill se sen...

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Tack tack alla, det känns riktigt bra!

    Annasara jag förstod att det var du som skrivit.. ;)

    Nina vi hade de rätt bra i alla fall

    Mona jag hade de riktigt bra på min resa, fick chans att träffa massa härliga vänner så det var kanon... Ja jag vill verkligen se nå bilder, har smågluttat på bilder på´facebook men där e ju itne alla jättebra... :)

    SvaraRadera
  6. Men hur förstod du det? Är det bara jag som skriver som "anonym" eller? ;) Annasara

    SvaraRadera