måndag 15 mars 2010

ett slag i magen...

Det slog mig idag som många andra dagar att jag är på fel ställe....
Men den här gången slog det mig hårt...
Jag är i FEL stad, på FEL utbildning och för tillfället känner jag mig ganska maktlös till att göra någon förändring, jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska gå till väga, jag vet inte heller vad det är jag skulle ha gjort om jag inte varit här och jag vet inte vad jag vill göra...
Jag känner i mitt hjärta att det inte är här i denna stad jag vill bo, vill inte ens ge det en chans för det känns så meningslöst... trodde inte att jag kunde känna så för ett ställe, jag tycker om att vara på olika platser i Sverige, jag har inte haft nått emot att flytta förut, men HÄR vill jag INTE vara...

4 kommentarer:

  1. Åh gumman! Vad oerhört jobbigt för dig! Jag hoppas du känner snart vart du vill vara, så du slipper känna så här! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte helt optimalt att känna så här... men det är ju inte hel tiden men just idag svepte det över mig med en väldans fart...
    Vet du! att om jag ska jobba i sommar vill jag jobba med dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det får du så gärna! Jag kommer att ta ngn semestervecka i slutet av juni för utflytt ur huset, och sen ngn vecka i slutet av augusti. Annars så jobbar jag heeeeeeela tiden :) Kram

    SvaraRadera
  4. Gumman! Det kommer att ordna sig till slut och du kommer att inse vad det är du ska göra och var du ska vara. Det låter klyschigt men det är faktiskt så =). Oroa dig inte! Jag ska be för dig! Annasara

    SvaraRadera