onsdag 13 januari 2010

Hur jag göra?

*suck* ibland önskar jag att jag inte var sån velmaja, jag skulle vilja kunna bestämma mig på ett naffs, inte fundera så mycket, inte tänka si eller så... bara göra.
Jag brukar påstå att jag är en rätt impulsiv människa, men de innefattar absolut inte beslut om mitt liv... men att göra saker e jag inte sen på....
Frågan e ju... Ska jag låta piteå vara mitt hem till sommaren, eller inte.... Ska jag bli fattig eller fortsätta så jag får studielån... vill jag bli/använda mig av denna utbildning eller inte?
Vad ska jag göra av mitt liv?
Ja de e väl de små frågorna jag ställer mig... alltså de finns ju fler men jag tog bara upp de små.. ;)

2 kommentarer:

  1. jag tycker synd om dig som står i valet och kvalet... försök glömma tanken just i kväll och känn efter i mårn bitti det första du gör... tankarna är som renast på morgonen! sen bestämmer du dig bara och så funderar du inte så mycket mer på det! Ringgg mig om du vill surra av dig dina funderingar! puss

    SvaraRadera
  2. din blogg är skum sofia... jag hade lämnat en kommentar i din blogg i går och nu finns den inte... skuuuumt plus att jag aldrig ser i min blogg att din blogg är uppd. mycket lustigt!

    SvaraRadera